sobota, 19 września 2015

Blue roses

Witajcie ponownie,
Poniżej wpis o niebieskich różach, oczywiście zmalowanych na moich pazurkach. Zdecydowałam się na białe tło, aby je lepiej uwydatnić. Jednak bez szaleństw, gdyż wybrane przeze mnie niebieskie kolory są
w zasadzie bardzo delikatne. Użyłam lakierów : Sally Hansen : Barracuda nr 417, oraz The Sky's the limit (bez numeru). Liście pomalowałam : Da Vinci nr 404, a o białym kolorze nie muszę już chyba wspominać, gdyż używam go prawie zawsze (GR Rich Color, 76). Namalowanie tych róż, nie zajęło mi zbyt wiele czasu, a efekt moim zdaniem jest całkiem interesujący. Tak więc zachęcam do działania, bierzcie w dłonie lakiery i twórzcie :)











Zdjęcia nie są może zbyt powalające, ale nie mogłam zapanować nad światłem. Całe szczęście, że udało się wybrać choć kilka.
Buźka,

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz