poniedziałek, 27 lipca 2015

The sea – Nemo nails



Hej,
Morskie klimaty jakoś ostatnio za mną chodzą, choć nad morzem dawno nie byłam. Za to staram się jak mogę, aby choć troszkę je do siebie przybliżyć. Moim sposobem na to są różne plażowo-wodne motywy. Kolejny z nich możecie zobaczyć poniżej. Zapraszam do oglądania:)



Lista niezbędników:
-Baza- Avon Nail Experts, gel strenght
-Top Coat- Seche Vite, Kwik – KOTE
-Golden Rose, Rich Color: 07 oraz 76
-Essence, Nail Art Special Effect Topper
-Orly, 40638, Green with envy
-Manhatan, Quick dry, 34K
-cienki pędzelek, farby akrylowe












Pewnie zastanawiacie się dlaczego wypisałam dwa top coaty w mojej liście? Otóż odpowiedź na to pytanie pojawi się w kolejnym poście, który powoli dla Was szykuję. Wspomnę tylko, że Kwikiem pomalowałam paznokcie bez wzorów, natomiast te z rybką, rozgwiazdą i rafą koralową pokryłam Seche Vite.
 Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz