czwartek, 2 lipca 2015

Wakacyjne co nieco

Zaczął się okres wakacyjny, za oknem piękna pogoda, dlatego też postanowiłam pomalować swoje paznokcie w podobnym klimacie. Mianowicie inspiracją było nie tylko jedzenie, które kojarzy mi się z wakacjami, ale także rajskie wyspy i palmy. W końcowym efekcie zdecydowałam się na żółty kolor paznokci, na którym nie mogło zabraknąć : soczystej pomarańczy, kolorowych lodów, mojego ulubionego arbuza, kiwi oraz Hawajskich palm. 


Do wykonania zdobień użyłam : 
1. Orly, 40633, Spark - żółty
2. Sally Hansen, 430, Grass Slipper - jasny zielony
3. Da Vinci Vollare, 404 - ciemny zielony
4. Golden Rose Rich Color, 35 -  czarny
5. Golden Rose Rich Color, 76 - biały
6. Golden Rose Paris, 08 - beżowy
7. Barielle, 5100, Unraveled Rust - brązowy
8. Manhatan Quick Dry, 34 K - pomarańczowy
9. Farbka akrylowa czarna
10. Odżywka - Nail Tek Foundation II
11. Nabłyszczacz - Seche Vite
12. Cienki pędzelek, sonda, oliwka do skórek






Pozdrawiam gorąco,

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz