piątek, 14 sierpnia 2015

SUNFLOWER - ombre

Hej,
Oto kolejny wpis z inspiracją na letni manicure. Dziś zagościły u mnie słoneczniki na zielono-żółtym tle. Pewnie większość z Was wie, na czym polega technika "ombre", a dla tych którzy nie wiedzą w kilku zdaniach postaram się ja przybliżyć. 
Zaczynamy od pomalowania paznokci odżywką, i jedną warstwą białego lakieru. Następnie potrzebna nam będzie gąbka do naczyń. Mianowicie kawałek-najlepiej nieco większy niż płytka naszego paznokcia. Na gąbce malujemy kilkakrotnie, pędzelkiem od lakieru połowę jaśniejszym lakierem, drugą zaś ciemniejszym. Gąbkę najpierw przykładam szybko do kartki a potem do płytki. Czynność powtarzamy, aż do momentu uzyskania pożądanego efektu. 


 Minusem takiego manicure są brudne skórki wokół paznokci. Można temu zapobiec-oklejając je wokoło taśmą klejącą, bądź używając specjalnego środka lub "bazy peel off". Jeżeli tego nie mamy, to pozostaje nam szorowanie-najlepiej patyczkami do uszu, nasączonymi zmywaczem. Na koniec malujemy kwiaty i zabezpieczamy wzór top coatem. Nie zapominajmy o skórkach. Warto po takim zabiegu nasmarować je oliwką. 
Potrzebne mi były:
Do wykonania ombre:
żółty : Orly 40633 Spark
zielony : Sally Hansen 430 Grass Slipper
Słoneczniki:
żółty : Barielle 5070 Lemondrops
brązowy : Barielle 5100 Unraveled Rust 
beżowy : GR Rich Color nr 10










Kiedyś próbowałam zrobić ombre gąbką do makijażu, jednak do tego celu się nie sprawdziła, ponieważ mimo wszelkich starań nie udało mi się osiągnąć zamierzonego efektu.
Ściskam,

 Joanna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz