czwartek, 19 lutego 2015

Granatowe "one stroke"



Kochani! Tym razem na tapetę wrzucam kolejny wpis o technice one stroke, tyle że w granatowo-niebieskim wydaniu. Myślę, że poprzedni post nieco przybliżył Was do tej metody. Dlatego też, nie będę szaleć z kolejnym opisywaniem krok po kroku. W razie pytań czy niejasności zawsze możecie do mnie napisać :). Zdjęcia, które robiłam w tzw. międzyczasie powinny naświetlić sprawę.







Na uprzednio spiłowane i wyczyszczone pazurki nałożyłam bazę (odżywkę), kolejno po dwie warstwy lakierów. Paznokcia serdecznego i środkowego pomalowałam lakierem granatowym z maleńkimi drobinkami (Golden Rose, nr 340), resztę pokryłam niebieskim lakierem teksturowym, z drobinkami brokatu o różnym efekcie wizualnym (Golden Rose Galaxy, nr 12). Kwiaty malowałam małym płaskim pędzelkiem oraz farbami akrylowymi (białą i ciemnoniebieską).  Po wyschnięciu malunków, całość zabezpieczyłam Top Coatem. 










Cieplutko pozdrawiam,
 Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz