wtorek, 26 kwietnia 2016

W wolnej chwili :)

Witam serdecznie,
Ostatnio myślałam, że może wreszcie uda mi się nadrobić blogowe zaległości. Niestety, zmiana pracy dała się we znaki. Po pierwsze przez to, że moje pomalowane pazurki nie wytrzymywały jednego dnia. Działo się tak też z samą odżywką. Wszystko spowodowane było rozdwajaniem się paznokci. Nie mogę też ich zapuścić, bo może się to dla mnie bardzo źle skończyć.Wolę dmuchać na zimne. Po drugie, brakowało mi na to czasu. Ubolewam nad tym strasznie. Oczywiście nie daję się zwariować. Dziś rano znalazłam chwilkę, aby poprawić swój humor choć na jeden dzień. Czyli nie malowałam paznokci na jeden kolor, a zaszalałam z prostym kolorowym wzorem, który dodał mi energii. 
Zachęcam do oglądania zdjęć :D


Do wykonania poniższego manicure użyłam: 
-niebieskiego (ciemnego), Sally Hansen The Sky's the Limit
-zielonego, Sally Hansen, 430 Grass Slipper
-jasnoniebieskiego, 092 Blue Lagoon
-białego, GR Rich Color, 76
-czarnej farbki akrylowej
-odżywki, GR Nalil Expert 4 in 1 Complete Care
-utwardzacza, Seche Vite  







Życzę Wszystkim miłego dnia,


Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz